ویزای چندگانه یا مولتی کانادا

ویزای مولتی یک نوع ویژه از ویزا می‌باشد که به دارنده ویزا اجازه چندین بار ورود به کانادا را در یک بازه زمانی مشخص می‌دهد. برای مثال، ممکن است به دارنده ویزای مولتی اجازه بدهند تا وارد کانادا شده و سپس به کشور خود برگردد، و دوباره به کانادا بازگردد.

شما ممکن است به دلیل تفریح، دیدار خانواده، کار یا تحصیل بخواهید به کانادا دسترسی پیدا کنید. ویزای اقامت موقت ممکن است این امکان را برای شما فراهم کند که همه کارها را انجام دهید. و اکنون، تمامی برنامه‌ها برای ویزاهای اقامت موقت برای ویزای مولتی در نظر گرفته شده است.

ویزای اقامت موقت مولتی برای چه کسانی می‌باشد؟

ویزای اقامت موقت برای ملیت‌های خارجی، کسانی که علاقمند به دیدن کانادا برای یک دوره زمانی محدود هستند و قصد دارند در انتهای اقامت آنجا را ترک کنند، می‌باشد. ویزای اقامت موقت مولتی برای ملیت‌های خارجی می‌باشد؛ کسانی که به آمد و رفت به بیش از یک بار در دوره زمانی ده ساله و اقامت از شش ماه به بالا نیاز دارند.

ویزای اقامت موقت مولتی کانادا چه چیزی را ارائه می‌دهد؟

ویزای اقامت موقت به ملیت‌های خارجی اجازه دیدن کانادا در تعطیلات یا دیدن خانواده را می‌دهد. در برخی موارد شما می‌توانید در یک موسسه آموزشی کانادایی مشغول به کار یا تحصیل شوید.

این موضوع بستگی دارد که آیا شما مجاز به انجام این کار تحت آیین نامه مهاجرت و حمایت از پناهندگان هستید یا خیر. علاوه بر این، اگر مدت یک برنامه آموزشی از تحصیل کمتر از شش ماه باشد، ممکن است یک اقامت موقت قادر به تکمیل آن بدون اجازه تحصیلی باشد.

یک ویزای اقامت موقت مولتی اجازه ورود و خروج از کانادا را برای اقامت شش ماهه برای بیش از ده سال (یا تا زمانی که پاسپورت اقامت موقت منقضی شود، اگر اولین بار اتفاق بیفتد) می‌دهد، بدون آنکه نیاز به تکرار مجدد درخواست باشد.