ثبت بین المللی در کشور امارات

ثبت شرکت بین المللی در امارات

امارات متحده عربی  (UAE) در زبان انگلیسی و (الإمارات العربيّة المتّحدة ) در عربی که در منطقه ی خاورمیانه واقع شده است، یکی از کشورهای بسیار ثروتمند در جهان به شمار میرود که از نظر اقتصادی در میان کشورهای عربی رتبه ی دوم را دارد. بیشترین درآمد امارات از راه فروش بشکه های نفت کسب میشود که به طور حتم کسب و کاری پرفروش و پررونق است . به طور کلی امارات از لحاظ وضعیت اقتصادی رو به رشد است و به همین دلیل این کشور میتواند مکان مناسبی جهت ثبت شرکت و پیشرفت در جهات اقتصادی و سرمایه گذاری باشد. واحد پول امارات درهم است که تقریباً 6 هزار برابر ریال ایران است که اگر بخواهیم از نظر واحد پولی هم مقایسه کنیم، کشور امارات جای مناسبی برای کسب درآمد است. امارات را میتوان نقطه ای برای همکاری با سایر کشورهای عربی و همینطور کشورهای همسایه دانست .

1

درخواست مشاوره فوری

روابط ایران و امارات متحده عربی

 

ایران از نظر جغرافیایی، از طریق دریای خلیج فارس و دریای عمان با امارات هم‌مرز است و همسایه‌ی شمالی این کشور به شمار می‌رود. پس اگر بخواهید هم در امارات و هم در ایران کسب و کاری راه بیاندازید، به راحتی می‌توانید بین دو  کشور رفت و آمد داشته و نگرانی بابت مسافت و نوع حمل و نقل نداشته باشید. ایران و امارات از راه هوایی و دریایی به هم در ارتباط هستند.

امارات پیمان‌نامه‌های اقتصادی بسیاری با ایران دارد که می‌توان گفت تقریباً 10 درصد از سرمایه‌گذاران این کشور را ایرانیان تشکیل داده‌اند. داد و ستدهای میان سرمایه‌گذاران ایرانی و اماراتی‌ها توانسته رونق خوبی به اقتصاد امارات متحده‌ی عربی ببخشد.

مزایا ثبت شرکت در امارات

اگر به دنبال فرصت‌های تجاری پرسود با منافع مالی بالا هستید، امارات می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. البته این کشور عربی هم دست خارجی‌ها را باز گذاشته تا بتوانند از فرصت‌های مناسب بهره ببرند.

 – مهاجرپذیر بودن

جمعیت این کشور در حدود 9.3 میلیون نفر تخمین زده شده است که از این مقدار در حدود 1.5 میلیون نفر شهروند و در حدود 7.9 میلیون نفر خارجی هستند. پس مشخص است که امارات کشوری کاملاً مهاجرپذیر و چند ملیتی است که به راحتی می‌تواند در آن فعالیت‌های اقتصادی داشت.

– زبان انگلیسی

همان‌طور که می‌دانید انگلیسی یک زبان بین‌المللی است که در اکثر کشورها و در میان ملل مختلف قابل استفاده است. در امارات هم زبان انگلیسی کاملاً مرسوم است و به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امر تجارت را تا حد زیادی آسان‌تر می‌کند؛ به هر حال یادگیری زبان انگیسی از زبان عربی ساده تر است.

تقویت و ارتقای تجارت محلی، امکان افتتاح شعبات دیگر از شرکت ثبت شده، خرید ملک با نام شرکت ثبت شده، اخذ اعتبار برای افتتاح حساب با نام شرکت، امکان تجارت آزاد در مناطق مختلف امارات و سایر نقاط جهان، شرکت در مناقصات و پروژه‌های محلی و اخذ ویزای سرمایه‌گذاری با شرایط حمایت از خانواده‌ی سرمایه‌گذاران از دیگر مزایای ثبت هرگونه شرکت در امارات خواهد بود.

این موارد جزو مزایای ثبت شرکت در امارات بودند اما باید بدانید که تنها با کسب و کارتان نمی‌توانید تابعیت کشور امارات را به‌دست آورید و برای آن باید طبق قوانین پیش بروید و این می‌توانید یکی از معایب باشد.

انواع مجوز های مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشور امارات

زمینه‌ی شرکت‌های فعال در امارات تاکنون در حوزه‌های شرکت سهامی عام، سهامی خاص، سهامی و غیرسهامی، سرمایه‌گذاری مشترک، مشارکتی و همین‌طور با مسئولیت محدود است که هریک در زمینه‌ی فعالیت خود نیاز به مجوز رسمی برای کار دارند.

مجوزهای تجاری

اگر فعالیت کاری شما در زمینه‌‌ی خرید و فروش و همین‌طور بازرگانی است، پس به یک مجوز تجاری از این کشور نیاز دارد تا بتوانید کسب و کارتان را از لحاظ قانونی پیش ببرید و به مشکل برنخورید.

مجوزهای صنعتی

در صورت راه اندازی انواع شرکت‌های صنعتی، مانند شرکت‌های تولیدی و بسته‌بندی در امارات به این نوع از مجوز نیاز خواهید داشت.

مجوزهای حرفه ای

مجوز حرفه‌ای برای افرادی است که در حوزه‌های هنر، مد و فشن، صنایع مختلف، متخصصان در زمینه‌های مختلف و … فعالیت دارند.

نرخ بیکاری در امارات

این نرخ اخیراً در کشور امارات در حدود 2.64 درصد برآورد شده است که بسیار پایین بوده و می‌توان امیدوار بود که راه اندازی یک کسب و کار جدید و به ویژه با ایده‌های نو می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد. نرخ بیکاری پایین در این کشور نشان دهنده‌ی آن است که اکثر افرادی که در سن کار قرار دارند، در یکی از پروژه‌های اقتصادی کشور مشغول به کار هستند.

شاخص‌های اقتصادی در کسب و کار

نرخ مالیات بر درآمد، سود و زیان فصلی، نرخ بیکاری، نرخ تولید ناخالص داخلی، هزینه‌های کارمند و کارگر و همین‌طور هزینه‌های زندگی از شاخص‌هایی هستند که قبل از ثبت شرکت در امارات باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرند.

مراحل و شرایط ثبت شرکت در امارات (UAE)


در نهایت نیاز است بدانید که برای ثبت شرکت در کشور امارات متحده‌ی عربی چه مراحلی را باید طی کنید، چه شرایطی داشته باشید و چه مدارکی را فراهم کنید.

  • داشتن مجوز حرفه‌ای؛ در صورت نداشتن مجوز حرفه‌ای، باید یک یا تعدادی از افرادی که تابعیت امارات را دارند در بیش از نیمی از سرمایه‌گذاری در آن شرکت سهم داشته باشند.
  • فرم درخواست ثبت شرکت یا DED
  • پس از تایید صلاحیت ثبت، داشتن مدارکی نظیر: نام و حوزه‌ی کاری شرکت، اظهارنامه‌ی مالیاتی، اظهارنامه و اساسنامه‌ی شرکت، رسید هزینه‌های پرداخت شده، کپی مدارک شناسایی تمامی شرکا و موسس و همین‌طور مشخصات کامل آن‌ها، ترجمه‌ی یکی از قبوض برق یا آب یا گاز محل سکونت، پرداخت کلیه‌ی هزینه‌های مالیات و ثبت شرکت، لیست افرادی که در شرکت کار می‌کنند برای بیمه، اجاره نامه یا سند ملک شرکت، تفاهم نامه‌ی میان موسس و شرکا و سمت هرکدام و در نهایت مشخص شدن میزان سرمایه شرکت
  • افتتاح حساب بانکی حقیقی برای دریافت ویزا
  • افتتاح حساب بانکی حقوقی برای شرکت و به نام شرکت

سخن آخر

 

شاخص جهانی کسب و کار شاخصی است که توسط بانک جهانی تعیین می‌شود و به این معناست که هر کشور از لحاظ سهولت انجام کار، مقررات بهتر و ساده‌تر، حمایت از فعالیت‌های خصوصی و رشد اقتصادی چه رتبه‌ای را کسب می‌کند؛

این شاخص برای امارات متحده‌ی عربی در خاورمیانه عدد 1 (اولین و بهترین رتبه) و در سطح جهان عدد 31 تعیین شده است. واضح است که ثبت شرکت در کشوری مانند امارات برای افرادی که در خاورمیانه زندگی می‌کنند یک موفقیت محسوب می‌شود.

هلدینگ بین المللی ملاصدرا

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، نرسیده به پل کردستان، پلاک 56

شماره همراه: 09120065811

شماره ثابت :   57672 (021)

info@sabtmollasadra.com

 

صفحات اصلی

ـــــــــــــــــــــــــ

خانه

درباره ملاصدرا

تماس با ما

طراحی سایت